BETA X-TRAINER 300 2T MY24

Kód: 054.44.008.00.00
Značka: BETA
189 900 Kč / ks 156 942 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

Enduro Beta XTRAINER 300 MY 2024

Detailní informace

Detailní popis produktu

Beta představuje Xtrainer MY2024! Po počátečním úspěchu modelu a kompletní přestavbě v minulém modelovém roce Beta opět aktualizuje Xtrainer jak z hlediska vzhledu, tak funkcionality, dále rozšiřující pole použití nejvšestrannějšího motocyklu z Rignano sull’Arno. Xtrainer je motocykl, který nabízí jedinečný balíček technického vybavení, výkonu, ergonomie a designu a pro nový modelový rok se pyšní novou grafikou, která zdůrazňuje tvar nedávno přepracovaných dopravníků. Nejnovější restyling dodává motocyklu styl, modernost a eleganci, které ho činí vším jen neobyčejným: je skutečně eXTraordinární. Díky jedinečným charakteristikám, jako je prvotřídní snadnost ovládání motoru a skvělá ovladatelnost, Xtrainer perfektně odpovídá potřebám všech jezdců, kteří hledají motocykl, který je snadno ovladatelný a praktický, což jezdeci umožňuje cítit se pohodlně ve většině podmínek. Inspirován světem trialové jízdy se Xtrainer dokáže přizpůsobit širokému spektru situací s úžasnou lehkostí. Ať už jste začátečník, který hledá svůj první motocykl, zkušený endurový jezdec hledající méně namáhavý a méně významný motocykl nebo zkušený jezdec, který hledá extrémní endurového parťáka, Xtrainer je ideálním řešením. Použitelnost motocyklu ve všech situacích umožňuje jezdci soustředit se pouze na jízdu a užívat si úžasný svět off-roadového ježdění. Nižší stavba než velké modely RR s úzkou střední částí a dodávání výkonu, který je snadno ovladatelný od nízkých do vysokých otáček, Xtrainer má potřebný výkon pro udržení závodní stopy, ale upřednostňuje mírně pomalejší a techničtější trasy, kde může využít své inspirace z trialového prostředí, stejně jako točivého momentu svého dvoutaktního motoru Beta 250 nebo 300. 

 

Klíčové prvky této výjimečné receptury lze shrnout následovně:

  • Omezená hmotnost: Xtrainer váží pouhých 99 kg, což z něj činí mimořádně obratné a intuitivní kolo, vhodné i pro začátečníky.

  • Výška sedla: Výška sedla je snížena o 20 mm ve srovnání s řadou RR, což umožňuje jezdcům snadno dosáhnout země v obtížných podmínkách.

  • Brzdy: Xtrainer je vybaven hydraulickými kotoučovými brzdami Nissin o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu, poskytující spolehlivý a účinný brzdný výkon.

  • Baterie: Xtrainer je vybavena lehkou a výkonnou lithium-iontovou baterií, která zajišťuje spolehlivý start a elektrickou energii.

  • Přední vidlice a jednostranný tlumič: Xtrainer je vybavena přední vidlicí R16V s průměrem 43 mm a jednostranným tlumičem s progresivním přenosem vzadu. Odpružení lze plně přizpůsobit, vidlice nabízí nastavitelnou předpřítlak pružiny a odpružení, zatímco jednostranný tlumič je nastavitelný v předpřítlaku pružiny, kompresi a odpružení. To umožňuje jezdcům přizpůsobit nastavení odpružení svým preferencím a jízdním podmínkám.

Dalšími prvky této výjimečné receptury jsou:

  • Beta Progressive Valve: Progresivní výfukový ventil Beta Progressive lze nastavit jezdcem zvenčí, což umožňuje účinné přizpůsobení výkonu motoru různým podmínkám.

  • Přepínač mapy s ovládacím tlačítkem na řídítkách: Dva režimy pro rychlejší nebo pomalejší odezvu motoru.

  • Palivová nádrž: Průhledná nádrž o kapacitě 8,8 litru.

  • Automatický míchač: Nachází se pod sedlem (které lze snadno otevřít stiskem tlačítka) a nahrazuje potřebu směsi paliva a oleje.

  • Měkké pneumatiky: Měkká směs a agresivní design pneumatik zajišťují přilnavost ve všech situacích a jezdec má výhodu ve srovnání se pneumatikou se tužší bocnicí, která by byla nervóznější.

  • Chladič: Ačkoli dvoudobý motor má dobrou tepelnou rovnováhu, na Xtraineru je chladič standardně namontován, aby se motor vždy udržoval v ideální provozní teplotě, i při pomalejší jízdě.

  • Elektrický startér: Přesný a spolehlivý, nezbytný pro znovuspouštění motocyklu v obtížných situacích.

  • Motor a spojka: Odvozené z modelu RR, dodávka motoru je dostatečně upravena pro odpovídající charakteristiky Xtraineru.

S ohledem na tyto charakteristiky a vylepšení, která motocykl obdržel v předchozím modelovém roce 2023 (zadní rámová část, sací systém, baterie, větší nádrž a nové plastové komponenty), je hlavní inovací v tomto modelu inovativní elektronický klíč, zcela nová funkce v rámci značky Beta.

Elektronický klíč: Magnetický klíč typu "kill-switch". Tato zařízení představují absolutní inovaci jak pro Beta, tak pro celý endurový svět. Nový elektronický klíč je bezpečnostní systém, který zároveň plní funkci proti krádeži a ochrany motocyklu a je exkluzivní evropským patentem registrovaným společností Betamotor (EP3064405B1).

Skládá se ze dvou částí: jedna zůstává připevněna na řídítkách vozidla a druhá, magnetická (nošená jezdcem na pásku na zápěstí), se odpojuje k aktivaci mechanismu.

Funkce proti krádeži: Stejně jako v automobilovém světě zařízení zabrání spuštění motoru při odpojení klíče díky kódování, které jedinečně odpovídá klíči motocyklu, což odrazuje před krádeží vozidla, když je ponecháno bez dozoru. Tímto se poprvé přidává ochrana navíc k pouze řídicímu zámku.

Vyšší úroveň bezpečnosti pro jezdce a motocykl: Podobně jako zařízení "Kill-Switch" se motocykl vypne, když magnetický kontaktový bod spojený s zápěstím jezdce a řídítkem motocyklu je odpojen. Vypnutí motocyklu zabraňuje poškození motoru v případě pádu a poskytuje větší bezpečnost jezdci, pokud ztratí kontrolu nebo je motocykl na zemi se stále otevřeným plynem.

Větší ochrana pro motocykl a jezdce, ve výhradním řešení vyvinutém společností Betamotor.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: BETA
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX