BETA RR 480cc 4T EFI MY24 | Enduro

Kód: 037.44.080.00.00-X
Akce
Značka: BETA
249 900 Kč / ks 206 529 Kč bez DPH
Objednáme pro Vás
Možnosti doručení

VELKÁ JARNÍ AKCE NA MODELY RR MY24 !!!

Právě spouštíme velkou jarní akci na modely enduro RR MY24, prvních 100 kusů za akční ceny s finančním zvýhodněním až 20.000,- Kč.

Enduro Beta 4T  RR 480  MY2024

Detailní informace

Detailní popis produktu

Italský výrobce se sídlem v Rignano sull'Arno představuje nový model MY24 RR, který přebírá mnoho charakteristik, které učinily jeho předchůdce neporazitelným v minulé sezóně, ale byl přepracován s řadou významných nových funkcí představených v celém sortimentu, a také dalšími vylepšeními specifickými pro určité velikosti motorů, aby udržel nadvládu celé rodiny RR.

Beta spolupracovala s endurovými šampiony Bradem Freemanem a Stevem Holcombeam na vývoji mnoha malých vylepšení jak v pohonné jednotce, tak ve struktuře a zavěšení rámu pro modely MY 2024 RR s dvoutaktním a čtyřtaktním motorem, aby posílily již vysoko oceňované vlastnosti předchozí generace.

Jako vždy byla hlavní filozofií inženýrů v Beta nejen zvýšit výkon motorek značky, ale také udělat tento výkon ještě přístupnějším. Proto namísto velkých změn získal tento modelový rok řadu vylepšení zaměřených na upevnění všech vynikajících kvalit každého jednotlivého modelu.

Dokončení obrazu tvoří nové grafiky, které dodávají celé řadě vzhled závodního charakteru bez kompromisů. Jako vždy je řada složena z osmi různých modelů, každý s vlastní osobností, aby uspokojila potřeby velmi rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce tu je dokonalý RR, ale to, co mají všechny modely společné, je schopnost vzbudit důvěru u uživatele a nabídnout opravdu saturový zážitek z jízdy. Klíčové charakteristiky každého modelu jsou následující:

Tato motorka se nejlépe projevuje v otevřených prostranstvích. Její charakteristiky jsou podobné modelu 430, ale s ještě větším točivým momentem a výkonem, vhodným pro zkušenější a fyzicky zdatnější jezdce.

Novinky a vylepšení v MY24:

  • Sedadlo: Pěnová část sedla má odlišnou geometrii a hustotu, aby poskytovalo větší pohodlí jezdci. Větší podpůrná plocha a odlišné složení materiálů nyní jezdci poskytují mnohem pohodlnější kontakt s motorkou.
  • Odpružení: Kromě neustálého zdokonalování nastavení odpružení mají modely pro rok 24 lehčí vložky vidlice, zejména v oblasti zasouvání tyčí vidlice. Odlišné provedení vložky je navrženo tak, aby poskytovalo kontrolovanou pružnost a výsledkem je hladší tlumení nerovností terénu a výrazně zlepšený komfort a citlivost.
  • Brzdy: Přední brzdový systém dostal vylepšení brzdového potrubí. Ochranný obal potrubí je nyní lépe připevněn dvojitým lisováním (na horní i dolní části, dříve byl lisován pouze na spodní části), což umožňuje lepší odolnost ochranného obalu potrubí vůči nepřetržitým namáháním.
  • Chladiče: Modely se dvoutaktním motorem 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a odolnější chladiče, které mají tvarované nádrže v horní části, aby motorka mohla dosáhnout většího úhlu natočení řízení. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro zlepšené chlazení vozidla, mají větší počet zpevňovacích prvků a jsou také vybaveny novým pevnějším uzávěrem bez plastových součástí, který je méně vystaven možným nárazům.
  • Grafika: Model pro rok 24 se odchyluje od jednoduchého a podstatného vzhledu, který byl charakteristický pro předchozí model. Zcela nová grafika má agresivní, geometrický a moderní vzhled, který je dosažen díky šikovnému použití klasických červených, bílých a černých barev typických pro tento model a skvěle se doplňuje s rámem a kapotážemi v charakteristické červené barvě Beta.

RR 4 Stroke

  • Trakční kontrola: Trakční kontrola udělala významný krok vpřed ve svém vývoji. Betamotor technici skutečně vylepšili přidělené mapování a identifikovali novou, přesnější metodu zásahu trakčního kontrolního systému, aby byl co nejpřesnější ve svém fungování a zajistil, že nedochází k zbytečným nebo příliš invazivním zásahům.
  • Airbox: AIrbox prošel revizí své geometrie a s ní také proudění vzduchu do motoru, aby nabídla vyšší výkon při středně vysokých otáčkách, zatímco se udržuje točivý moment při nízkých otáčkách, který byl dosažen s vývojem stávajícího výfukového potrubí. Tato inovace nyní umožňuje plný výkonový přenos po celém rozsahu otáček.

 

RR390cc:
Motorka s ideálním poměrem ovladatelnosti a výkonu, její velkou výhodou je vynikající trakce. 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: 4T
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX