AltRider - padací rám BMW R1200 GS ADV. LC
Kód: R114-7-1002 R114-7-1000 Zvolte variantuDetailní popis produktu
AltRider - padací rám BMW R1200 GS ADV. LC
Pokud jste již nainstalovali AltRider Skid Plate montážní držáky nejsou nutné a zvolte v objednávce "NO Skid Plate".
Nový motocykl vyžaduje novou ochranu, a tak AltRider kompletně přepracoval ochranné rámy. Oproti minulým letům jsou o krok výš a využívají 1,25 palcové (31,75 mm) vnější trubky z nerezové oceli, což z nich dělá tyče s největším průměrem na trhu. Rozhodnutí o zvětšení průměru vzešlo z let výzkumu a výsledků výroby. Škola West Coast BMW Off-Road Training School vybavuje své motorky výbavou AltRider již 3 roky. Toto testování v reálném světě přineslo mnoho poznatků o tom, jak velké škody mohou velké motorky způsobit při nehodách.
Tyče o průměru 1 palce (25,4 mm) umožňují značnou míru ohybu při nárazu, což vytváří potřebu umístit je dále od motorky. Pevné tyče o průměru 1,25 palce (31,75 mm) umožňují těsnější profil a přitom stále poskytují skutečnou ochranu. Jsou k dispozici v modrém práškovém laku a jsou extrémně odolné vůči korozi, ať už jedete kapalinou chlazeným GS po dálnici nebo přes řeku.
Horní část tyčí je zajištěna celkem na třech místech na každé straně. Přední držák je jediný na trhu navržený tak, aby používal dva šrouby na každé straně, aby se zvýšila schopnost rozložení zatížení při jakémkoli nárazu. Zadní část je držena zakázkově opracovaným průchozím šroubem, který nahrazuje hardware uchycení motoru – zvyšuje pevnost tyčí až o 25 %. AltRider nabízí jeden z mála návrhů, které využívají zakázkově obrobený průchozí šroub. Nejsou zde žádné plastové rozpěrky, které by se při nárazu zlomily. To vytváří neuvěřitelně pevný design, který rovnoměrně rozděluje jakýkoli náraz mezi tyče a také tvoří pevný základ pro horní ochranné tyče.
Dalším prvenstvím u ochranných rámů AltRider jsou integrované spodní příruby 3/16 palce (4,76 mm), které jsou navrženy tak, aby se spojily s krytem motorku AltRider . To vytváří modulární ochranný systém, který se nemontuje přímo na motor a je podstatně robustnější než cokoli jiného na trhu.
Ostatní tyče jsou vyráběny krimpováním a poté svařováním spojů, čímž se vytvoří nucené uložení se slabým spojením. Při této metodě se vytvoří mezery, které se později vyplní svarem. Přídavné teplo způsobuje deformaci a až příliš běžné potíže s instalací. Všechny spoje AltRider jsou řezány laserem v 5 osách, což vytváří dokonalé spojení předtím, než jsou tyče ručně TIG svařeny v přípravku. Tento proces vytváří přesné lícování, snadnou instalaci a vynikající pevnost.
Instalace je jednoduchá a přímočará. Veškerý potřebný hardware, včetně obtížně dostupného bitu T55, je vybaven lištami.
Popis:
- Moto příslušenství AltRider je 100% navrženo a vyrobeno v USA
- Trubka z nerezové oceli 1,25 palce (31,75 mm).
- 5osé laserem řezané a ručně svařované spoje TIG
- Zakázkově opracovaný průchozí šroub motoru M12 tepelně zpracovaný a pokovený na stupeň 8
- Konstrukce přírubové montáže 1,57 palce (40 mm) exponenciálně zvyšuje pevnost
- Spodní příruby 3/16 palce (4,76 mm) jsou integrovány s kluznou deskou AltRider
- Hmotnost: 12,2 lb (5,5 kg)
Vhodné pro modely:
- Kompatibilní s modely R 1200 GS Rallye (včetně sportovního odpružení) a Exclusive
- " Modrá " barva vyrobena tak, aby co nejlépe ladila s rámem edice Rallye
Poznámka: Vzhledem k tomu, že práškový lak je vypalovaný plast, nikoli mokrá barva, barvy nemusí přímo dokonale odpovídat barvě laku rámu
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Ochranný padací rám |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
| Typ motorky: | BMW R 1200 GS ADV LC |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Americká AltRider byla založená v Seattle v USA kde vyvíjí a vyrábí díly a příslušenství pro cestovní a Adventure motocykly. Ochrana motocyklu, padací rámy, kryty motoru a další doplňky Vás motocykl chraní v případě nehody ale i dodávají příslušný vzhled.
Vývoj je zaměřen zejména na motocykly BMW řady GS, Honda Afrika Twin, Suzuki, Kawasaki, KTM Adventure, Ducati Multistrada 1200, Yamaha Super Tenere XT1200Z, Triumph Tiger 800XC a Explorer 1200 a Honda V4 Crosstourer.

