BETA RR RACE 125 2T MY26
Kód: 041.44.036.00.00Detailní popis produktu
Enduro RR RACE 2T 125 MY 2026
Je čas na ZÁVODY! Závodní motocykly RR představují závodní verze modelů Beta Enduro, které se vyznačují řadou úprav motoru, odpružení, rámu a vybavení, díky čemuž jsou motocykly ideální pro to, aby jste na trati podali co nejlepší výkon – vždy ve znamení jízdních vlastností. Podívejte se na všechny nové funkce a vlastnosti, které odlišují modely My 2026.
Motor RR RACE 2T 125 MY 2026
RR Race 2T 125
Pro podporu brilantního výkonu a potřeby rychlého a přesného řazení byl zaveden nový systém převodů se zesílenými převody. Robustní a s vynikající kalibrací umožňuje malému motoru o objemu 125 ccm podávat ze sebe maximum při jakékoli rychlosti (tato změna platí i pro dvoutaktní motor o objemu 200 ccm).
Závodní komponenty – Celá řada
Osvědčený a testovaný systém odpružení a speciální komponenty závodní verze Beta jsou potvrzeny:
Uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS o průměru 48 mm: eloxované vnitřní díly a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelná komprese a tlumení odskoku umožňují každému jezdci najít perfektní nastavení.
Monoshock Kayaba C46 RCU: Monoshock KYB lze považovat měřítkem v závodním kontextu pro svou schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na motocykl a konzistenci výkonu, a to i při obzvláště náročném provozu. Jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou vnější komprese (vysoké i nízké rychlosti) a nastavením odskoku.
Rychloupínací přední náprava: tato součást, kterou lze okamžitě rozpoznat podle červené eloxované uvolňovací páky z hliníku, je klíčová pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
Zesílené chrániče rukou: Chrániče rukou jsou vyrobeny z dvoukomponentního materiálu a nejenže dodávají motocyklu závodní vzhled, ale také jsou obzvláště odolné i při nejnáročnějším terénním použití.
Stupačky ze slitiny Ergal: Pro zajištění maximální kontroly za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem jsou modely RR Race vybaveny závodními stupačkami Ergal s vyměnitelnými ocelovými čepy; ty jsou užší než v minulosti, aby usnadňovaly pohyb nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
Zadní pastorek s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS: špičkový výkon, lehkost a pevnost – perfektní kombinace všech vlastností, které musí mít každý závodní komponent.
Speciální závodní sedlo: s protiskluzovým čalouněním a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
Závodní grafika: aby na závodním poli nikdy nezůstala bez povšimnutí.
Eloxovaná černá řadicí páka a zadní brzdový pedál.
Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku.
Napínače řetězu z červené slitiny Ergal.
U všech dvoutaktních modelů se Beta rozhodla zůstat u svého rozhodnutí a zrušit automatický směšovač (k dispozici v katalogu továrních dílů), aby minimalizovala hmotnost motocyklu.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | 2T |
|---|---|
| Hmotnost: | 100 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.


