BETA CROSS RX 450 4T MY24

Kód: 049.44.001.00.00
Značka: BETA
269 900 Kč / ks 223 058 Kč bez DPH
Objednáme pro Vás
Možnosti doručení

Beta CROSS RX 450 4T MY24

Red/Blue

Detailní informace

Detailní popis produktu

Motokros RX 450 4T MY24

Beta "rideability" ve světě motokrosu.

 

TLUMIČE, KOLA, PLASTOVÉ DÍLY

 

Vidlice a tlumič: Kayaba, s 48 mm sloupky vpředu a 50 mm pístem vzadu. Oba komponenty jsou plně nastavitelné a díky neustálému vývoji na trati představují ideální kompromis mezi jízdními vlastnostmi a výkonem. RX 450 byla nastavena techniky v Rignanu tak, aby byla stabilní a přesná, ale vždy snadno ovladatelná. Hlavním rozdílem v odpružení oproti enduro modelům je větší zdvih přední vidlice, se specifickou kalibrací pro motokros, přičemž zcela nový je zadní tlumič. Ten je větší než ten, kterým jsou modely RR vybaveny, poskytují větší podporu při přistání díky většímu hydraulickému tlumení a konzistentnější výkon při náročném použití, kde má tendenci stoupat teplota a tak je udržování výkonu složitější.
 
Kola jsou 21" vpředu a 19" vzadu, s pneumatikami 90/100-21 a 110/90-19 Maxxis, zatímco brzdový systém je od Nissin s plovoucími třmeny a 260 mm kotoučem vpředu a 240 mm vzadu. Třmen přední brzdy je menší, modernější konstrukce. Také lehčí než ty, které se dříve používaly na modelech Beta, což poskytuje znatelně pronikavější výkon při uvolnění plynu na limitu, zatímco vzadu je nový třmen navržený tak, aby ponechal více místa pro nové uspořádání výfuku.
 
Plastové díly: zatímco přední kryty chladičů, nedávno přepracované také pro modely enduro RR, zůstaly beze změny, zadní část má novou elegantní a agresivní záď, která není konstrukčním prvkem a pasuje do nového hliníkového zadního pomocného rámu a, jak již bylo zmíněno, umožňuje přístup do filtračního boxu pohodlným způsobem. Palivová nádrž je menší a má kapacitu kolem sedmi litrů.
 
Další pozoruhodné vlastnosti: Ovládací prvky na řídítkách byly zredukovány na minimum, stejně jako elektrický systém. Na pravé straně je startovací tlačítko, zatímco tlačítko pro vypnutí motocyklu je na straně levé. Baterie je lithiového typu. Dále jsou zde některé speciální komponenty, které také zvyšují úroveň výbavy motocyklu:
-Napínače řetězu v červené slitině Ergal
-Modré eloxované ráfky Excel
-Červené vodítko řetězu
-Červená eloxovaná dvoumateriálová (ocel/Ergal) rozeta
-Černé stupačky ze slitiny Ergal s ocelovými hroty
Balíček završuje zcela nová grafika s typickými závodními barvami, která však prvnímu čtyřdobému motokrosovému motocyklu Beta dodává jedinečnou chuť. RX 450 bude dodáván se čtyřmi různými plynovými kladkami pro přizpůsobení odezvy akcelerátoru.

 

RÁM A MOTOR

Rám: navržený od základu jako zcela nový rám, speciálně navržený a určený pro motokrosové použití. Hlavní nosník rámu je širší, aby odolal namáhání z opakovaných doskoků, takže je celkově mnohem tužší, ale dostatečně pružný pro zatáčení . To se promítá do precizního podvozku, který poskytuje pocit zasazení v zatáčkách a lehký pocit ve vzduchu. Zadní pomocný rám a filtrační box: RX 450 má nový hliníkový zadní pomocný rám, který poskytuje kolu tuhost i přes jeho nízkou hmotnost. poskytující sílu potřebnou pro náročné potřeby motokrosu. Tato nová součást je dokonale integrována s novým filtr boxem, který se u modelů Beta nikdy předtím nepoužíval. Nová skříň filtru a objímky v kombinaci s novým 46mm tělem škrticí klapky poskytují výrazně odlišné proudění vzduchu, než jaké vyžaduje enduro motocykl, což vytváří optimální proudění vzduchu pro udržení kroku s výkonem nového motoru. Přístup k filtru zůstává z levé strany motorky a je extrémně snadný a intuitivní, bez použití nářadí.
 
Motor: Motor, navržený speciálně pro motokrosové využití, byl vyvinut v úzké spolupráci s oficiálním týmem MXGP. Převodovka je pětistupňová s vyhrazenými převodovými poměry, zatímco spojka (s talířovou pružinou, nastavitelnou do tří poloh) byla navržena tak, aby vydržela namáhání plynoucí z vysokého výkonu motoru, přesto stále nabízí lehký chod páčky. Rozměry jsou obzvláště kompaktní, protože komponenty potřebné pro motokrosové použití byly zredukovány na minimum. Klikový hřídel a předlohový hřídel jsou nové, stejně jako válec, písty a rozvodový systém, což umožňuje dosažení kompresního poměru 13,5:1. Výsledkem je vynikající výkon motoru v celém rozsahu otáček a zároveň prodloužená horní část výkonové křivky u středně vysokých otáček. V souladu s cílem jízdní schopnosti, na kterém byl založen celý designový projekt, motor přesto nabízí vynikající točivý moment, a proto poskytuje příjemnou a vždy ovladatelnou progresivitu a nabízí poslušnost ve všech situacích. Díky optimálnímu rozložení hmotnosti je proto umístění rámu pro motor navrženo tak, aby vytvořil ovladatelný, agilní a zábavný motocykl s velkým výkonem, když se rozhodnete dát plný plyn.
 
Mapy motoru: stejně jakou u Modelů RR, RX 450 4T je také vybaven dvěma specifickými mapami motoru (mokrá a suchá) a čtyřmi úrovněmi kontroly trakce (zapnuto/vypnuto/aktivní s tvrdou mapou/aktivní s měkkou mapou), aby bylo možné zvládat značný výkon motocyklu v jakémkoli terénu. Tlačítko pro výběr mapy a TC se nachází na řídítkách.
 

RX 450

 V roce 2023 projekt Bety na rozšíření obzorů RideAbility oficiálně vstoupil do nové dimenze a to do motokrosu v Evropě, nejprve s dvoutaktem RX 300 a nyní s králem motokrosových motocyklů, čtyřtaktem RX 450! Je to oficiálně první čtyřtaktní motokrosová motorka vyrobená tímto italským výrobcem; pro nadšence všech jezdeckých schopností to znamená první možnost vyzkoušet si Beta motokrosovou motorku, nejbližší závodnímu prototypu, který v posledních třech letech soutěžil v mistrovství světa MXGP. Motocykl připravený na závody ve všech ohledech, navržený pro motokrosové tratě po celém světě, tak jak to nikdy předtím nebylo možné. Design je od základu zcela nový: rám, motor a komponenty jsou na nejvyšší úrovni, stejně jako projekt za ním: přináší nové horizonty RideAbility do světa MX. Co znamená RideAbility pro Betu? Znamená to navrhnout motokrosový model, který osloví každého na všech úrovních. Motocykly Beta jsou navrženy týmem inženýrů se sídlem ve Florencii v Itálii s posláním poskytnout všem jezdcům motokrosový motocykl, který je celkově jednodušší na jízdu a přitom stále poskytuje špičkovou úroveň výkonu. Je to díky kombinaci motoru a rámu, která je schopna poskytnout zábavnou jízdu, aniž byste se museli bát výkonu motoru na úrovni světového šampionátu. Prototypy RX 450, které debutovaly na tratích MXGP před několika lety, poskytly znalosti, které mohou pocházet pouze z vrcholového závodění. Tyto rané jednorázové modely poskytly základní uspořádání a design pro produkční model. RX 450 4T se připojí ke svému mladšímu bratrovi na závodních tratích RX 300 2T po celém světě.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX