Výfukový systém Arrow pro KTM 690 | 2021 - 2023

Kód: 4755280/BEZ 4755280/S 4755280/BEZ2 4755280/S2 4755280/BEZ3 4755280/S3 4755280/BEZ4 4755280/S4 4755280/BEZ5 4755280/S5 4755280/BEZ6 4755280/S6 Zvolte variantu
Značka: ARROW
31 554 Kč / ks 37 877 Kč / ks 27 339 Kč / ks 33 662 Kč / ks 27 339 Kč / ks 33 622 Kč / ks 29 761 Kč / ks 36 084 Kč / ks 25 986 Kč / ks 32 309 Kč / ks 25 986 Kč / ks 32 309 Kč / ks od 25 986 Kč / ks 26 078 Kč bez DPH 31 303 Kč bez DPH 22 594 Kč bez DPH 27 820 Kč bez DPH 22 594 Kč bez DPH 27 787 Kč bez DPH 24 596 Kč bez DPH 29 821 Kč bez DPH 21 476 Kč bez DPH 26 702 Kč bez DPH 21 476 Kč bez DPH 26 702 Kč bez DPH od 21 476 Kč bez DPH
Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Objednáme pro Vás Zvolte variantu
Koncovky
Mezikus
Svod
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Výfuková koncovka Arrow pro Husqvarna 701- homologovaná Euro5

Detailní informace

Detailní popis produktu

Koncovka výfuku má vliv jak na výkon tak teplotu motoru a jeho chování. 

Arrow navrhl a spočítal kompletní systém, včetně svodu, mezikusu a koncovky tak, aby se zlepšil průběh výkonu v nižších otáčkách, zamezilo se určité nervozitě a chcípaní v otáčkách blízko volnoběhu.

Výfuková koncovka váží cca 50% váhy orginálu a tolik nehřeje, nehrozí propálení oblečení a zavazadel. 

Zvuk se změnil, je trochu hlubší a hlasitější.  

Je možno použít jen koncovku a to jak Titan nebo Hliník, který může bát i černý. Ke koncovce je potřeba použít mezikus, která je možno objednat jak s katalyzátorem nebo bez. 

Nejlepšího výsledku docílíte samozřejmě použitím kompletního systému, čili komplet svod, mezikus a koncovku. Tak to inženýři v Arrow spočítali a navrhli, na základě svých mnoholetých zkušeností s vývojem a výrobou, těch nejnáročnějších a nejvýkonnějších závodních řešení.

Dále je zde možnost volby svodů s Powerbomb technologií, rozšířením svodu za ohybem kolem válce,zde při zachování přínosu výkonu i krouťáku dochází ke ztlumení hlučnosti, výfuk tak bude lehce tišší, než při použití obyčejného svodu, a zároveň výkonnější.

pozn. Na své motorce jsem použil komplet systém Arrow včetně svodu s powerbomb, a v kombinaci s Fuell Dongle na eliminaci zásahů lambdy a její ochuzovaní směsi pro plnění Euro5, se chování motorky v nízkých otáčkách neskutečně zlepšilo, úplně zmizelo chcípaní motoru při otáčkách těšně nad volnoběhem při manipulaci mezi kameny nebo blátivé drážce. Motorka poskytuje vetší pocit jistoty právě při nutnosti používat jemně plyn a nechcípne.  

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX